понеделник, 7 септември 2009 г.

Тест драйв на ваканционни имоти: Пробвай, преди да купиш

„Пробвай, преди да купиш“ е маркетингова техника, която се свързва повече с реклами от типа телешопинг, отколкото с луксозни имоти. В днешната икономическа ситуация обаче строителите на скъпи жилищни проекти в САЩ стават по-креативни. Те предлагат пробни почивки – нещо като „тест драйв“ при имотите, който дава на потенциалните купувачи по-добра представа за офертата.
„Покупката на втори дом е голямо решение, особено по време на икономическа криза“, обяснява пред USA Today професорът от Сейнт Джон Фишър Колидж Кайл Рейнсън, експерт в сектора на имотите и консултант на компании за жилищно строителство. „Много купувачи искат да преценят различни лайфстайл фактори и дори времето за шофиране до даден имот, за да вземат предвид не само цената“.
Подобни пробни почивки дават възможност на хората да отседнат в сравним имот, да играят голф, да ползват заведенията за хранене, спа центрове и други удобства, обикновено на намалени цени. Обикновено в предложението също влиза задължителен оглед на имоти.
В миналото редица жилищни проекти в Щатите предлагаха на сериозните купувачи да играят голф или да вечерят в ресторант, но днешните пробни ваканции представляват по-скоро ваканционни пакети за няколко нощувки. Подобни схеми имат дори някои от най-престижните голф клубове в САЩ като Colleton River в Южна Каролина и Hualalai на Хаваите.
Освен че дава на потенциалните купувачи възможност да получат опит от първа ръка, подобен „тест драйв“ всъщност може да им донесе най-добрата цена, защото продавачите не искат да загубят заинтересованите клиенти, пояснява Рейнсън. За пример от изданието посочват четиридневен престой на база all-inclusive в голф комплекса Encanterra в Куин Крийк в Аризона, който струва 299 долара за двама души през седмицата. Между 20 и 25% от подобни посещения водят до продажби, обяснява Шона Фармър, маркетинг директор на компанията.
„Хората са много предпазливи преди вземането на всякакви финансови решения. Смятаме, че това е добър начин да им дадем възможност да почувстват клуба като истински член“, допълва Джеф Тейх, генерален мениджър на Encanterra.

Източник: http://imoti.investor.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар